[ [ < ] [ b / g / s / v ] [ Kurallar / Stats ] ]

/v/ - Oyun

Name
Email
Subject
Comment
File
:

File: 1623251787903.jpg (177.5 KB, 1500x924, 79875_07_heres-when-and-ho….jpg) ImgOps Google

51a69 No.847[Reply]

Orospu çocuğu dice sıçtı batırdı. Yapmanız gereken bf4'ün biraz daha modern makyajlı haliydi bunlar advanced warfare gibi ne olduğu belirsiz bok gibi ucube bir şey yapmış püh sizin ananızı sikeyim.
10 posts and 3 image replies omitted. Click reply to view.

419bd No.919

>>916
yutupçu yayıncı falan olmak istiyorsanız bf portal sizin şansınız. çok çılgın şeyler yapılacak, full meme gidilecek. trailer'a bile bunları koyuyorlar rendezook, bıçak vs şok cihazı, tank vs eod bot, spitfire vs su falan. paranızı buna yatırın derim.

61b11 No.1000


460bd No.1004

bf cod'a dönüyor, cod bf'ye dönüyor. yakında ikisi aynı oyun olacak.



File: 1633112171762.gif (482.99 KB, 498x398, sims never forget.gif) ImgOps Google

33ece No.993[Reply]

Doğduğunuz günden beri oynadığınız tüm oyunların saatini sayan steam sayacı gibi bir şey olduğunu düşünün, ilk 3'e hangi oyunlar girerdi?

Benim listeme gta san andreas, sims 2 ve cm 03/04 kesin girerdi.
2 posts omitted. Click reply to view.

9eaf7 No.996

>>995
>stronghold 2
stronghold crusader olmasın o? stronghold 2 bayağı boktan bi oyundu o kadar çok oynanacak bir şeyi yoktu.

ae521 No.997

>>996
fulloyun.com'dan bakıp babamdan 2'yi indirmesini istemiştim çünkü 1 çok eski duruyordu ve 3 de çok ağır olur internetsiz evimizdeki yazı yazma amaçlı alınmış osuruktan bilgisayar kaldıramaz diye düşünmüştüm. yıllar boyu 2'yi oynadım, ingilizcemin gelişmiş olmasını borçlu olduğum oyunlardan biridir. sadece milletin üstüne tıklayıp konuştuklarını dinlerdim (do you ever get that feeling of deja vu derdi tüm gün ateşin başında oturan işsizler) ve aşırı zevk alırdım. aynı zevki bfme2'nin binalarındaki animasyonları (bacadan uruk-hai kozasını çengelle çıkartıp kaydırağa koyan ork gib) seyrederken de alırdım.

1856e No.998

>>997
stronghold 2'nin bütün konuşmalarını ben de ezbere bilirim (the food here is so boooooring xd)
singleplayer campaign'i de ilginç şekilde sürükleyiciydi ama kısaydı.



File: 1543768292220.mp4 (3.63 MB, 720x450, smbros.mp4) ImgOps Google

6e182 No.87[Reply]

ne emüle ediyorsunuz bu aralar?

sonunda tüm achievement'ları yapıp mario'yu master'ledim. artık tam bir "mario üstadı" yım diyebilirim, bir alkışı hakettiğimi düşünüyorum.
16 posts and 3 image replies omitted. Click reply to view.

6523a No.987

>>152

Hangi Zelda Anon? BOTW ise Cemu önyükleyicisiyle daha iyi performans alırsın. Yalnız en iyi performans için gerekli shader cacheleri yüklemen lazim.

8d4e6 No.988

>>986
touch control değil miydi wario oyunları
değilse ben de bakam

5dff8 No.989

>>988
Yeni warioware coop destekledigi icin dokunmatik yapmadilar. Gayet rahat kontrolcüyle oynayabilirsin.



File: 1596938837431.png (1.76 MB, 773x1034, ClipboardImage.png) ImgOps Google

3adcf No.391[Reply]

souls oyunlarına nereden ve nasıl başlanmalı? souls oyunları hakkında hiçbir fikri olmayan anona yardımcı olun.
13 posts and 4 image replies omitted. Click reply to view.

f1025 No.977

ds3'ü indirdim. yarrak gibi reflekslere sahibim. umarım severim.

a5ec4 No.978

>>977
ds3 oynayıp oyun mekanikleri yüzünden saç baş yolan, oyunun yarısında direkt oyunu silen birisiyim. kolay gelsin anon. bu japonlar oyun yapmasın ya, hikayeyi amerikalılara veya avrupalılara versinler onlar yapsın. canavarlar duvarın içinden vuruyor amına koyim.

>get gud


ben de noclip açsam ben de duvarın içinden vururum.

93cf4 No.979

kötü mekanikler nelere yol açıyor görelim

https://youtube.com/shorts/Vnv0Zsx5mXo?feature=share



File: 1625492614037.jpg (7.8 MB, 4160x3120, 264.jpg) ImgOps Google

4c7b5 No.890[Reply]

Yaz yine geldi ve steamde bir sürü oyun indirime geldi, umarım istediğiniz oyunları uyguna kapmışsınızdır.

Her neyse bu bir oynayacağınız/oynadığınız oyunlar tiradı, neler yapmayı planlıyorsunuz?

Konuşma akması için
>Ne oynayacaksınız?
>Yaz başladığından beri ne oynadınız?
>Başka planlarınız ya da beklediğiniz oyunlar var mı?

Şahsen ben AoE4 bekliyorum. Şu sıralar ise Emily is Away <3 ile meşgulüm, gerçekten güzel bir visual novelımsı oyun. Baldurs Gateleri ve Planescape Torment'i oynamak istiyorum onlar da listemde. Bir de kısmet olursa Painkiller'ın ilk oyununu tüm sonlarıyla bitirmek istiyorum =))
9 posts and 6 image replies omitted. Click reply to view.

c4751 No.915

File: 1626851595486.jpg (118.26 KB, 834x610, FB_IMG_1624466564498.jpg) ImgOps Google

>914

Çizimleri o kadar da kötü değil yahu

Sıkıcı geldiği sahneleri atlıyorum. Orası doğru

0210b No.918

yine canım çekti zanzarah the hidden portal indirdim bakalım

65bb7 No.974

File: 1631134050999.jpg (420.24 KB, 2560x1440, egs-footballmanager2021-sp….jpg) ImgOps Google

Bu oyun imajbortlarda neden hiç popüler olmadı? Oyuna işsiz ve alt liglerden sikko bir takımla başlayıp en son Şampiyonlar Ligi'ni kazanan efsane bir menajer olma hissi tarif edilemez.



File: 1628640771591.jpg (362.74 KB, 1920x1080, assetto-corsa-wallpaper-3.jpg) ImgOps Google

89b1b No.943[Reply]

araba oyunlarında direksiyon olarak fareyi kullanırım çünkü tuşlarla yön verdiğim zaman araba keskin dönüşler yapıyor. fare ile direksiyona bir açı vererek o açıyı koruyabiliyorum. bu sayede virajları pürüzsüz dönebiliyorum. normalde direksiyonu çevirme hızının bir sınırı yoktur. gücünün yettiği hızda çevirebilirsin. oyunlarda direksiyon seti kullandığında da böyle. direksiyon arabanın gidişine göre sana güç uygulayıp döndürmeni engeller. ama farede böyle bir geri bildirim yok ve fareye hız sınırı koyuyorlar.

ets2'nin ilk sürümlerinde fare ile direksiyon birebir aynı hareket ediyordu. fareyi ne kadar hızlı çekersen çek direksiyon aynısını yapıyordu. sonra hız sınırı getirdiler. fareyi birden çektiğimde direksiyonun yavaş yavaş benim istediğim açıya dönüşünü izliyorum. hadi bu tır oyunu neyse. tırım direksiyonu yavaş döner. project cars 1 ve 2 uzun süredir oynadığım yarış oyunlarıdır. fare kullanımı olarak 1 daha iyi. 2'de fare ile sürmek tam anlamıyla işkence. hızlı zikzak yapmak mümkün değil. ping varmış gibi hareket ediyor. 1 daha iyi ama yine yeterli değil.

bugün assetto corsa indirdim. fare ile sürmek aşırı derecede zevkli. project cars'tan sonra bu oyunu oynamak o kadar güzel geldi ki. araba yağ gibi gidiyor. fare tepkisi çok güzel. keşke çok daha önce indirseydim. mod desteği de var. yeni haritalar yeni arabalar indirebiliyorsun. indirdiğin dosyayı direkt atıyorsun çalışıyor. simülasyon oyunu arıyorsanız assetto corsa'nıj ilk oyunu derim.
5 posts omitted. Click reply to view.

6d18a No.952

>>951
anon o hissi anlıyorum ama gerçekçi hasarlar olmadan cidden keyif alıyor musun bundan? ne bileyim gerçek yarışçılar bütün korumalara rağmen boynunu kırma, arabada yanma vs riskini göze alarak yapıyor bu hareketleri. yok mu öyle sonlarla karşılaşabileceğimiz yarış oyunları? maksat kozu arttırmak ve riski ona göre almak.

c34f6 No.954

>>952
ciddi yarış olmayan serverlarda, hemen toparlanıp tekrar oyuna devam edebilesin diye hasar kapatılıyor. gerçekçi hasar derken gta 4 veya beamng türünde bir şey bekliyorsan hiçbir yarış simülasyonunda bu yok. ilk başlarda ben de senin gibi düşünüyordum ama paso kokpitten oynadığın ve bu oyunların amaçlarının çarpmadan yarışmak olduğunu anladığında fikrin değişecek. full gerçekçi ayarlarda rakiplerine her dokunman ceza puanı almana neden oluyor. öyle olmasa bile birisinin sana dokunmasını istemediğin gibi sen de başkalarına dokunmamalısın. yarış arabaları traction control, esp gibi destek sistemleri olmayan araçlar. kendi hallerinde giderken bile spin atıyorlar. hele birisi böyle tırnağının ucuyla dokunduğunda hemen kontrolü kaybediyorsun. fair play anon. mesela birisi seni geçerken önüne kırıp yol kesemezsin. son hız duvara girince ölmek istiyorsan bazı oyunlarda arabayı parçaladığın için diskalifiye oluyorsun ancak yine gta 4 gibi arabanın boyunu yarı yarıya azaltıp camdan uçmuyorsun.

8f4df No.956

>>954
anon muhtemelen manyak indie bir firma hariç hiçbiri yapmaz bunu ama istediğim son hız duvara girdiğinde ölmen, bir ay kadar resurrection beklemen. ya da yarışta olmayan bir araca veya yayaya çarparsan 2 hafta beklemen. belki gerçekten araba sürmemiş zumculara sorumluluk yükler bu. simülasyon denen şey gerçekçi olmalı, onu bekliyorum.



File: 1628285060625.png (2.43 MB, 1920x802, ClipboardImage.png) ImgOps Google

d4723 No.933[Reply]

Anonlar belki salak diyeceksiniz ama bence Starfield güzel bir oyun olacak. Nedenlerini şöyle sıralayayım.

>Todd p*çinin açıklaması

Bethesdanın piçi todd "Starfield is a 'bit more hardcore' than previous Bethesda RPGs" dedi. Todd'un yalancılığı ve üçkağıtçılığı oyun dünyasında bilinen bir şey ama daha önce hiçbir oyununda diğer oyununu gömecek bir şey iddia etmedi. Üstelik bunu açıklayarak fps oyun arayan kitleyi oyun dışı etme riskini göze aldı. Daha önce Falloutun 300 sonu olacak bilmem ne diyip önümüze 3-4 sonlu sikik oyunlar atmadı değil ama bu önceki oyunlardan daha rpg olacak sözü vermedi.

>Bethesda ve team-b dedikodusu

Yanlış hatırlamıyorsam ya da şizofren değilsem bir yerde şunu okudum. Bethesda F4'ten sonra Starfield işine girişmiş ve iyi takımı olan team-a'yı tamamen starfielde odaklatmış. Gelir kaynağı ve piyasadan silinmeme amacıyla aynı oyun motoruyla online bir fallout oyunu yapılmasını istemiş. Team-b tecrübesiz ve kötü adamlar, bu yüzden de zaten f76 yerin dibine gömüldü. Yani team-a'dan F76 tadında bir şey değil, skyrim, fallout 3 tadında bir şey beklemeliyiz.

>Bethesda ve Obsidian'ın microsoftun elinde olması

FNV ve obsidianın rpg oyunlarında mahallenin allahı olduğunu bu tahtadaki herkes biliyor. Tahtanın yarısı kadınları aşağılık gören obez lejyonerler (ben de öyleyim). Söylentilere göre microsoft bu ikisini ortak çalışması için birleştirmiş olabilir. Çok saçma geldi bana çünkü böyle bir şey olursa pastanın meyvesi bethesdaya gider. Obsidian de millete ufak iş yapan firma kalıbında kalır.

Dediklerimin çoğu yanlış olabilir. Hep RPG uzay oyunu olsa da hansoloculuk yapsam diyordum, bu yüzden umutluyum. Grafik konusunu umursamıyorum ama RPG kısmı Fallout 4 kadar bile olsa razıyım.
5 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

480a5 No.940

>>939
anon dediğim gibi, iyi hissettiriyor ve tüfekte normal ama vaktinde okumuştum. tabancaların hiçbir kalibresinde göğüsün tam ortası, boyun, omur ya da kafadan vurmazsan fark yoktu. inceleme yapmış murrican polis güçlerinden biri video kayıtlarıyla.

"stopping power" denen şey desert eagle'da da yok, 8 mm'de de. önemli olan nereyi vurduğun. hele ki knockback'in alakası yok.

(tüfeklerde, özellikle shotgun sülalesinde farklı tabii)

62b83 No.941

>>938
gerçek hayatla oyunları kıyaslarsan full auto m4 diye arat anon. oyunda full auto ateş ederken silahın hiç oynamadığını görsen oyunun ne kadar dandik olduğunu, yapımcıların bi silah tepmesi animasyonu bile yapmadığını düşünürsün.

ae869 No.946

>>941
güzel noktaya değindin anon. tepmenin skill ile ilgili olması lazım. skillin arttıkça ya da aynı silahı kullandıkça azalmalı. fallout 4'te nasıl bilmiyorum, o şeyi oynayacak kadar normi değlim lel ama nv'de de olmalıydı.



File: 1621196974565.jpg (239.03 KB, 960x960, image.jpg) ImgOps Google

fe101 No.788[Reply]

en son oynayıp gerçekten zevk aldığınız oyun?
29 posts and 4 image replies omitted. Click reply to view.

8bc30 No.889

>>888
Anon böyle bir problemle karşılaştığımı hatırlamıyorum. Cache leri silmeyi dene. Ayarları değiştir. Eski buildi yükle. Bi at bakalım belki kolayca çözebiliriz olmazsa rpcs3 ün discordunda help bölümünde sorarsın.

ca541 No.921

File: 1627408124114.jpg (197.66 KB, 396x552, F.E.A.R..jpg) ImgOps Google

15 sene sonra şu oyunu tekrar indirip oynadım ve başından kalkamadım anonlar. Hatırladığım kadar iyiymiş. Hatta ilk çıktığında bu oyun güçlü sistem istediği için ben en düşük ayarlarda oynamıştım. Şimdi bütün grafik ayarları en yüksekte oynadım o efektler, ışıklar, gölgeler falan çok hoşuma gitti. Oyunda silahlı çatışma ve atmosfer çok iyi. Geçen bir de Painkiller'ı yeniden oynadım, yarım saatte sıkılıp sildim. O oyun tamamen üzerine yığınla düşman gelsin ateş et oyunu. Bunda düşman saklanıp ateş ediyor, odanın diğer girişinden gelip arkandan vuruyor, saklanıp gelmeni bekliyor falan çok daha keyifli oluyor çatışması. Zevk aldım yani.

ec264 No.924

>>921
ilk oynadığım korku gerilim oyunu bunun ikincisiydi. fena bi şeydi anon, pc başında titriyordum.



File: 1624529443201.png (1.28 MB, 1200x675, ClipboardImage.png) ImgOps Google

259eb No.875[Reply]

Steam yaz indirimleri bugün başlayacak. Almayı düşündüğünüz bir oyun var mı? Ben f*llout 4 indirime girerse almayı düşünüyorum.
5 posts and 3 image replies omitted. Click reply to view.

dd424 No.881

>>880
>tabletop simulator
nedir, oynanır mı?

57d3c No.882

hiçbir şey almayın, paranızı çöpe atmayın.

e259c No.883

>>882
parayı çöpe atmazsan değeri yoktur

>>881
fena değil



File: 1620985618839.jpeg (65.31 KB, 739x415, images-12.jpeg) ImgOps Google

686bb No.781[Reply]

Bir strateji oyunu almak istiyorum ama piyasada 1000 farklı strateji oyunu var.
EU4 var, köklü oyun ve workshopu bayağı zengin ama gereksiz fazla DLC'si var
Crusader Kings 3 var, EU kadar eski olmamasına rağmen Workshopu iyi, karakter özelleştirme olayını sevdim ama EU4 kadar detaylı bir oyun mu bilmiyorum
HoI4 var ama kısa bir zaman aralığına sahip (worldwar dönemlerinde başlıyor diye biliyorum) pek hoşuma gitmedi. Ben krallığımın uzun soluklu bir şey istiyorum. Aynı şekilde bunun da workshopu full, fallout modu falan bile var
Sizce gerçek hayatla tutarlı, RP yapabileceğim, detaylı ve tercihen Workshopu olan en iyi strateji oyunu nedir?
6 posts omitted. Click reply to view.

d9deb No.871

>>870
Steamdan ban yemez miyim o şekilde?

4d279 No.872

>>871
Hayır hiç bi poh olmiyir

13055 No.873

>>795
>>871

Ul*n tüccar z kuşağını nasıl korkutuyo ya yok steam'den ban yersin yok korsanlarsam trojan gelir. Şirketler ninnilerle masallarla büyütmüş bu zoomerları yeminle.

7 yaşımdan beri çıplak ip ile paşalar gibi torrent kullanıyorum hayatımda hiçbir oyuna para vermedim (eski mahalle kültüründeki cd'ci abiler hariç) ve hayatımda hiç antivirüs kullanmadım (windows'un antivirüsü hariç). Başıma da bi sik gelmedi.

Neyse derailden ban yememek için bi strateji tavsiye edeyim, Battle for Wesnoth. Aradığın workshop rp gibi olaylar yok ama multi odaları dolu ve bolca vakit geçirir.



File: 1622966106241-0.png (416.39 KB, 580x334, ClipboardImage.png) ImgOps Google

File: 1622966106241-1.png (3.44 MB, 1920x1080, ClipboardImage.png) ImgOps Google

File: 1622966106241-2.png (1.37 MB, 1200x675, ClipboardImage.png) ImgOps Google

70622 No.826[Reply]

>Sizce Hytale çıktığında Minecraft'ın anası da sikilir mi?

Tahminen 2021 sonunda ya da 2022 başında çıkacak bir rpg/survival ve oyundan bağımsız onlarca minigame içeren (unoffical minigamelerle daha da artacaktır) bir oyun. Terraria'nın genişliği, Skyrim'in rpg elementleri, Minecraft'ın özgürlüğü ve Garry's Mod'un sandbox gücüyle oyun her türlü insan seslenebilir. Oyun duyurulalı 3 yıl oldu ve en küçük ekran görüntüsünde millet halen hypleniyor, daha çıkmamış oyuna fanartlar yapılıyor, bin aboneli kanallar hytale ile ilgili video çekince 100 bin izleniyor ve oyun duyurulur duyurulmaz Microsoft yılda bir getirdiği sikimsonik güncellemelerini ayda bire çekti. Hatta tek güncellemede mağara + dağ güncellemesi getireceklerini duyurdu ama yetiştiremeyeceklerini anlayınca temsilcileri videolarda ağlattı. Videoya bakın, resmen tir tir titriyorlar kek
https://youtu.be/6YgKUZnUyak

Sizce oyun büyük bir çıkışla minecraft gibi bir markayı devirir mi yoksa cubeworld'un akıbetini izleyerek paraları alıp kaçar mı?

Olayı hiç duymamış olanlar için: https://youtu.be/o77MzDQT1cg
9 posts and 5 image replies omitted. Click reply to view.

c43b2 No.840

>>837
>texture çözünürlüğü daha yüksek, shader ve akıcı animasyonlar var
bunlar modlarla minecrafta da yapılabiliyor ama halen subjektif
>modlama
benim bildiğim minecraft java ile modlanıyor, java da evrendeki en oturmuş dillerden biri, ama kanser mi kanser
>optimizasyon
çıkmamış oyun optimize olamıyor maaselef cyperpunkda bile olanları gördük
>genel çeşitlilik
çeşitlilik olması genelde güzel, her zaman güzel değil. bir yerden sonra oyuncular için bir sürü item overwhelming olabiliyor, dengesinin iyi ayarlanması lazım
>mod güncelleme
tamam da minecraft neden eski dosyaları direkt ignoreliyor? sonuçta teknik bir sorun çıkmış ki kapatmışlar modları. söylediğin 10 sene güncelleme mantığı dünya üzerindeki hiçbir yazılımda mümkün değil. 10 sene önce iphone 4 kullanıyordu millet anon, o kadar küçük bir süre değil.
>building addonları
bunların hepsi minecraftta var ki?

>ucuz olmalı

Post too long. Click here to view the full text.

8b6da No.841

>>840
Dediklerinin çoğu dogru zaten anon, çeşitlilik ayarlanamaz ise sadece boş kalabalık olur.
>tamam da minecraft neden eski dosyaları direkt ignoreliyor? sonuçta teknik bir sorun çıkmış ki kapatmışlar modları. söylediğin 10 sene güncelleme mantığı dünya üzerindeki hiçbir yazılımda mümkün değil. 10 sene önce iphone 4 kullanıyordu millet anon, o kadar küçük bir süre değil
Lafın gelişi on yıl anon ama 4-5 sene olup da çalışan modlar var. Minecrafta 1.12.2 surumundeki mod 1.12.3 sürümünde çalışamıyor. Sırf bu sıkıntı yüzünden mechanism, thermal expansion gibi tonlarca kaliteli mod çöpe gitti.
>bunların hepsi minecraftta var ki?
Vanilla oyunda saydıklarımın hiçbiri yok.

47a4a No.846

>>827
No mans sky adam oldu bu arada



File: 1622917277064.jpg (116.35 KB, 640x959, gaming1.jpg) ImgOps Google

e1c9c No.824[Reply]

Birisi, sci-fi ya da fantastik ögeleri olmayan (ejderha, büyü, post-apokaliptik vs.) ortaçağda geçen bir izometrik RPG yapsa köşeyi döner amınım. Sadece quest yapıp adam kesmece değil tüccarlık, blacksmithlik vs. gibi olayların da olduğu ortaçağ simülasyonu/RPG karışımı bişey olacak. Yıllarca böyle bir oyun aradım ama yok, böyle bir oyun resmen hiç yapılmamış, en çok yaklaşan Age of Decadence oldu o da meh bir oyundu.

>inb4; mount and blade, kingdom come deliverance

bu oyunlar 1- izometrik değil 2- rpg ögeleri çok zayıf.
4 posts and 2 image replies omitted. Click reply to view.

e1c9c No.839

>>838
>Oyunlarda, özellikle RPG oyunlarda level sistemi olur. Level sistemi sayesinde yaratığın ne kadar damage verdiği ve ne kadar canı olduğunu anlarsın.

Hayır olmaz, senin oynadığın bokayrim, new vegas gibi velet-eğlendirir oyunlarda olur öyle şeyler. Benim gözümde onlar zaten kalofdati'den farksız action oyunları, RPG değil.
Zaten izometrik rpg diye üstüne bastıra bastıra söylemişim illa her şeyi tek tek açıklayıp zoomer mı eğitecez siktiğimin tahtasında anlamıyorum ki. Bak yukardaki anon ne demiş Age of Decadence'da tek kılıç sallamadan oyun bitebiliyor, ki bu tek örnek de değil, Fallout 1-2, Arcanum, vs. daha bi ton örneği var. Kaldı ki kılıç sallansa bile senin gibi genetik çöplüklerin oynadığı "level kasıyom yaratık kesiyom hacum" mantığı da şart değil, farklı level sistemlerine Underrail, Gothic gibi bi ton örnek var da açıklamaya uğraşamayacağım şimdi.

Sen sikayrim'de "yaratık kes" boyundan uzun işlere de anonimliği fırsat bilip burnunu sokma. Bi de oturmuş beş satır bana RPG sistemini anlatıyor te allax'ım yetti bu site artık canıma amına koyim be.

6ddf8 No.842

>>839
Türkçe okunuşunu yazarak, kelime içine sik bok koyarak Joe Bidon diyen 89 iq amcalardan farkın olmadığını kanıtladın. Git şimdi boyunsakal oyunlarını oynayıp marjinalim ayağına aynı modelli adamı yüzüncü kere kesmeye devam et.

6ddf8 No.844

File: 1623067889288.gif (63.03 KB, 220x162, tenor.gif) ImgOps Google

>>842
Ve ek olarak bu kadar kaba olmana hiç gerek yoktu



File: 1613668628794.jpg (2.36 MB, 1920x1080, Qcg4ADmnjXkDSMEChWFmsi.jpg) ImgOps Google

88922 No.657[Reply]

şu oyunu bitirdikten sonra artık hiçbir şey sarmıyor anonlar. bir oyunda combat maksimum bu kadar zevkli olabilir. dark souls 1 ve 3'ü de bitirdim oynayacak oyun bulamıyorum bir türlü. kaliteli, yakın dövüşü eğlenceli oyunlar arıyorum.
9 posts omitted. Click reply to view.

6ea7d No.681

chivalry: deadliest warrior'u çok seviyordum artık kimse kalmadı sanırım. samurai, knight, spartan, viking, ninja, pirate diye 6 class vardı spartanın en uzun mızrağıyla lamerlık yapmak çok zevkliydi kimse o kadar mesafeden vurulacağını beklemediği için gard almıyordu. pirateın tüfeği vardı normal kılıçla dalıp son anda tüfeği çıkarıp vuruyordum 50/50 ragequit atıyorlardı.

36e8a No.786

dark souls 3ü indirdim bakalım boomer reflekslerimle ne kadar ilerleyebileceğim

879aa No.787

>>657
Nioh? İkisini de oynayıp 1 boss görmeden sildim.



File: 1619617454967.png (344.32 KB, 616x353, ClipboardImage.png) ImgOps Google

8710e No.744[Reply]

Şu oyunu az önce keşfettim ve ilginç duruyor, siz ne düşünüyorsunuz?
3 posts omitted. Click reply to view.

22eee No.755

>>753
>kendine hikaye yaratmak

kek. aynı content üzerine "dur bi de karaktere silah yerine sopa vereyim" deyip yine aynı şeyleri tekrar yaparak hikaye yarattığını sanmakla otizm arasında çok ince bi çizgi var. FRP odalarında birbirine "fireball" diye bağırıp ateş topu gönderen otistlere karşı hissettiğim cringe'in aynısını hissettim postunda. Ayrıca güzel grafikler, kaliteli voice acting ve akılda kalır bir senaryoyla story-based oyun oynamanın keyfini de hiç bir şey tutmaz. "Piksellerden kendi hayalgücümle hikaye oluşturuyom hacum" boyunsakallığı küflendi artık.

ee4cb No.756

>>755
anon kendi eğlenceni yaratamıyorsan bir fatiha oku çocukluğun için. çünkü başkası seni senden daha çok mutlu edemez.

90d8e No.782

File: 1620985758908.mp4 (101.17 KB, 232x232, VID-20210509-WA0000.mp4) ImgOps Google

>>755
Harbi saçmalamışsın, sadece RP yaparak skyrimde 500 saat yapmisligim oldu.



File: 1617699631720.jpg (455.53 KB, 1920x1080, 41828.jpg) ImgOps Google

43685 No.705[Reply]

rimworld son 6 aydır arayıp bulamadığım oyunmuş. steamdb.info yardımcı oldu onu tekrar keşfetmemde.

herkese öneriyorum. bırakın zorlasın. 1.5 saat uğraştıktan sonra içinden çıkılmaz bir hale dönüşüyor oyun.
7 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

834a2 No.715

>>714
o biraz lojistik simülasyonu gibi zaten be anon. rimworld ile grafikler dışında ilgisi yok.

43685 No.718

ben op. son 2 haftada yaklaşık 50 saat rimworld oynadıktan sonra bıktım oyundan. şimdi game dev tycoon indirdim, iki gündür onu oynuyorum çerez ve bira eşliğinde.

52207 No.774

>>718
Anon umarım mod yüklemişsindir rimworld 50 saat sonra tek vanilla sıkar. İndirmediysen forumlara gir orada milyar tane mod var hepsi birbirinden güzel



File: 1619901659336-0.jpg (4.23 MB, 4128x3096, 20210307_155821.jpg) ImgOps Google

File: 1619901659336-1.jpg (3.54 MB, 4128x3096, 20210307_215555.jpg) ImgOps Google

File: 1619901659336-2.jpg (3.73 MB, 4128x3096, 20210307_155817.jpg) ImgOps Google

123ef No.758[Reply]

2 ay önce oynamıştım vh vh
7 posts and 3 image replies omitted. Click reply to view.

d0181 No.767

>>766
… latede tabi ki bu olmaz. romayı yıkıp reformların yapılmasını engellersem romayıda alıp o ekonomiyle başka şeyler denerim

a7107 No.768

>>765
at arabaları nereye işe yaramıyor? flanking için en etkili unit chariotlar. süvarileri de iyi sikertiyorlar. karşı tarafta super heavy katafrakt bodyguard olsa bile bir tane at arabası birliği sikip atıyor. kullanmasını iyi bilirsen her bir unit'in fonksiyonları var.

9ddea No.770

>>766
galya en traş faction zaten. chariotların moral bozma etkisi var, charge'da da iyiler fakat melee'de çok kolay siki tutuyorlar. fillere gelince, mısır'ınkilerden zaten cacık olmaz. selevkosunkileri bile ik üç ciritçiyle kevgire çeviriyorsun. taş-kağıt-makas fazla bu oyunda.

iskitlerle de trakya'yı aldın diyelim. makedonya ve grekleri nah alırsın. phalanxlar ve sparta hoplitleları da gereksiz op. defansta neredeyse ölümsüzler oktan da ciddi zarar almıyorlar. arkalarından dolaşıp charge edebilirsen belki şansın olur. aynısı cermen pikeman için de geçerli. kale savunmasında iki ünite ve arkasında bir screeching women ile koca full-stack orduyu durdurmuşluğum çok oldu. bir de roma ve selevkosun orduları çok çeşitli. roma'nın özellikle moralleri gereksiz yüksek. iyi okçuların yoksa ya da cavalry charge ile 10 kere vur-kaç yapmazsan vh/vh'da çoğu taktik boşa çıkıyor. britlerin okçusu bile yok biliyorsun.



File: 1619619350775.png (1.16 MB, 1920x1080, 167-1578820107-1016663029.png) ImgOps Google

b2f60 No.745[Reply]

rdr2 kadar hikayesiyle beni etkileyen oyun oynamamıştım daha önce. hikayenin üstüne görsel şölen ve gameplay de eklenince günde 7-8 saat oynuyorum.
3 posts omitted. Click reply to view.

b2f60 No.750

>>749
asıl oyunu sevdiren kısmı o karlı giriş bölümlerinden sonra başlıyor anon. ben de aynı senin gibi o bölümlerde aşırı sıkılıp oyna 5-6 ay hiç dokunmadım aldıktan sonra.

şimdi ise %100 bitireceğim ilk oyun olacak sanırım, bütün yan görevlerle falan. hatta umarım yeni updateler ile yeni görev mörev eklenir.

bir şansı daha hakeden bir oyun.

daa71 No.752

>>750
bitirdim zaten. epilogue-oyun sonu sıkıcıydı.

b2f60 No.754

>>752
hayır ya değildi.



File: 1616028379991.jpg (142.95 KB, 1280x844, 7ubcttp9.jpg) ImgOps Google

cb5f2 No.673[Reply]

neden battlefield 1 oynamıyorsun?

ea play ilk ay 6 sonra 30 tl.
8 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

561e8 No.717

File: 1618508122043.jpg (105.76 KB, 1200x675, DIGLjc2XgAAkDJb.jpg) ImgOps Google

>>673
bf1 kadar kino fps bir daha yapılmaz. bf v ikinci dünya savaşı olmasına rağmen doğu cephesi yoktu. bf1'de rus iç savaşı bile vardı. onynanışı da 4 gibi kötü değil. 4'de jetler tanklar dokunulmazdı. 1 daha balanced ve eğlenceli.

91a32 No.723

>>717
aynen anon ana bf4'te tankların hızlı gitmesi bazen çok komik oluyor. amerikan tankı yine yere yapışık gidiyor da rus tankı rampalardan uçarak gidiyor. paldır küldür alana daldıklarını görünce eğleniyorum. durdurulamaz oldukları doğru özellikle shangai haritasındaki helikopterler. bf1'dr tanka bi bomba atıyorsun palet patlıyor kıpırdayamıyor. uçaklar bile makineli tüfek ile hasar alıyor. denge güzel.

561e8 No.730

>>723
4'ün mapları da berbattı



File: 1611086194138.png (3.76 MB, 1920x1080, ClipboardImage.png) ImgOps Google

8d353 No.615[Reply]

Şu oyunu benim dışımda oynayan yok mu ya? Çizimlerinden tut oynanışına kadar buram buram tim burton kokuyor ve her ay bir büyük update alıyor. Oyunun hikayesiyle birlikte içeriği de değişiyor.
4 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

4c4df No.683

File: 1616501930466.gif (3.71 MB, 800x800, mod_publish_preview.gif) ImgOps Google

>>676
Together hala aktif olarak güncelleniyor anon. Geçenlerde tarla sistemi baştan sona yenilendi. Güncellemeler oyunu daha kolay hale getiriyor, tek sıkıntısı bu. Ama kötü değiller yani…
Ayrıca götüne güveniyorsan together'da atölyede Uncompromising Mode diye bir mod var. Oyunu olumlu anlamda zorlaştırıyor ve oyun aşırı keyifli hale geliyor.
Modun sayfası: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2039181790&searchtext=the+uncompromising
Modun traileri:
https://youtu.be/7c9-MCtUWG0

ef170 No.707

>>615
Bu oyunu hiçbir zaman düzgünce oynayamadım/bitiremedim. Bu survival tarzı oyunlar beni fazla zorluyor.

1de30 No.712

>>707
Oyunun olayı zor olması. Birkaç video izlemeden öğrenmeye çalışırsan bayağı vaktini alır.



File: 1610567985511.png (7.14 MB, 3238x1295, ClipboardImage.png) ImgOps Google

d8ffb No.578[Reply]

İki gün sonra Fallout The Frontier çıkacak /v/ de tık yok. Amına koyayım böyle /v/nin

https://youtu.be/ycsBbkXWljE(KURALLAR.HTML)
14 posts and 3 image replies omitted. Click reply to view.

8d9b7 No.702

>>700
nexus'ta kenarlı ve köşeli versiyonu olabilecek mi peki? haribo yiyip furry mutantlarla öpüşebilecek miyiz?

51f73 No.703

>>702
Jelibon zor ama mutantlarla sikiş muhtemel. Belki yedikleri tepki yüzünden kaldırırlar ama FNV'da robotla bile sikişebildiğimizi ele alırsak bir mutantla sikişmek pek abez kaçmaz.
Ve gelmese bile uncut content geleceğine eminim.

8d9b7 No.704

>>703
uncut versiyonu çıkarsa tiradı diriltin bari (kesinlikle hariboya filan takılmayacağım. furry mutant fikri cazip. az khajite fapfap yapmadık skyrim modlarında lel)



[1] [2] [3] [4]
| Catalog
[ [ < ] [ b / g / s / v ] [ Kurallar / Stats ] ]