[ [ < ] [ b / g / s / v ] [ fit ] [ Kurallar / Stats ] ]

/b/ - Rastgele

Name
Email
Subject
Comment
File
:
Password (For file deletion.)

File: 1597164952370.png (138.53 KB, 1000x786, 500:393, Burger-King-Logo.png) ImgOps Google

5fe8c No.98617

anonlar, 25 yaşındayım ilk defa sevgilim oldu. oldu olmasına da dışarı çıktığımızda nereye gideceğimizi ne yapacağımızı bilmiyorum. 2 defadır burger kinge gidiyoruz. aklıma başka yer gelmiyor. fast food zinciri veya kahve dükkanları haricinde. bana kalsa hiç dışarı çıkmam eve davet ederim de acaba yanlış anlar mı diye çekiniyorum. sokakta el ele yürüyoruz benim heyecandan elim terliyor. elimi omzuna atamıyorum boylar neredeyse aynı. el ele tutuşmayınca da sanki sevgili değilmişiz bir imaj veriyoruz onu sevmiyorum. el ele yürürken şöyle bir sıkıntı oluyor: karşıdan üzerimize doğru gelenler olunca çarpmamak için sağa sola çekiliyoruz. bazen gelen geçenlerin bana imrenir gibi baktığı dikkatimden kaçmıyor. bir de bir yere gittiğimizde ya hesapları yarı yarıya ödüyoruz veya hesabın tamamını ben veya kız ödüyor. sizce bu ilişkiye zarar verir mi? birini ben ödesem diğerini ödememi o kabul etmiyor zaten. fazla mallık yapmadan bu ilişkiyi götürebildiğim kadar götürmek istiyorum. belki evlenirim de belli olmaz zaten bu benim ilk ilişkim. sizce nasıl zaman geçirmeliyim, o dışarda gezmeyi seviyor ben ise evden çıkmayı pek sevmiyorum.

4fdfa No.98619

bu düşüncelerini ona da aktar

1d898 No.98622

nasıl oldu-tanıştın?
boy kaç-kızın boy kaç?
tipin nasıl?
mesleğin ve maaşın nasıl?

f1138 No.98623

23 yaşında sevgilisi olmayan anon olarak tiradı monitörlüyorum

6697f No.98625

File: 1597166307600.jpg (132.79 KB, 736x736, 1:1, photo (2).jpg) ImgOps Google

chad-alfa değil de sıçan-alfa olarak rapor veriyorum.
1- Nere götürdüğünün pek bi önemi yok gold digger değilse. Hatta ben kebapçıya götürmüştüm ilk buluştuğumuzda. Noluyo lan ciddi misin tarzı mutlu bir tepki verdi.
2- Utanma falan olaylarını aşman lazım. Ha gidipde yav ben aslında götümü parmaklıyorum deme. Sarıl, öp, dudağına yapış, kokla merak etme o da böyle istiyor.
3- Para konusu ilişkiye zarar vermez. Benim maddi durumum iyi olduğundan ben ödüyordum neredeyse her şeyi. Durumlar eşitse bi o bi sen öde sorun yok. Chad-alfa olsaydım burada diyeceğim şey kıza ödet sen niye ödüyorsun olurdu.
4- Ev boşsa, senin için sorun olmayacaksa eve gel de. Gelir misin falan deme. Nolur gel yalvarırım hiç deme. En fazla gelsene de. Ya da söyle ben avm mavm gezmeyi sevmiyom başka bi halt yapalım de. Ne yapalım, benim aklımda şu(bir şey salla) var de.
5- Yolda yürürken yaptığın her aktiviteyi kayıt altına alacak kadar otist olman gerekmiyor. İnsanlar o kadar derine inmiyor. Ananla, babanla yürürken de sağa sola geçiyon. Ayrıca insanlar tabii ki bakacak. Bu andavalın yanında bu güzel kız nasıl oluyor diye.
6- Evlenme.

b7929 No.98626

Kız seni enayii saf çocuk evlenilecek çocuk olarak elinde tutuyor işte, senin gibi sıkıcı, daha yolda yürümeyi bilmeyen bir sıçanla kimse sevgili olmaz, hiçbir kızı heyecanlandıramaz senin gibiler. Tavsiyem ayrıl ve bu maceradan vazgeç, postunu okurken bile cringe oldum çünkü. Burdaki çoğu kişi senin gibi olduğu için sevgilisi yok zaten hiçbir zaman da olamayacak, bırak bu işi özgüvenli chadler yapsın.

4fdfa No.98630

hikaye anlatıcı sevgilisi olduğunu iddia ediyor ama işaret etmek istemediğim anonun teki hala "oslo olmoyocok" diye ahkam kesiyor. bu kadar genellemeyin, bu kadar da bilmeyin be

34df4 No.98631

kız arkadaş tiradlarına posta atmayın, kız arkadaş tiradlarını gizleyin.

7ce3a No.98632

dışarda zaman geçirdikçe bir şeyler yaptıkça sürekli isteyeceksin. 25 yaşında adam sevgiliyi yemek yerine götürür. orta kalite restoranlar var. iki kişi 100 lirayı bulmayan hesapların tuttuğu yerler. oralara götür. ilk ilişkinde yapabildiğin kadar hata yap. zaten yürütemeyeceksin. hata yap ki bir sonrakinde o hataları yapmayıp daha iyi bir ilişki yürüt. hadi bakim göreyim seni. ben de 25 im bu arada.

11db7 No.98640

>>98617
Akıllarda tek bir soru;
Sen bu hatunu nereden ve nasıl düşürdün???

e0822 No.98681

kaç aylık ilişkiniz var anon. alkollü bir mekana gitmeyi düşündün mü hiç. gece alkollü bir mekanda takılıp çıkışta eve davet edebilirsin mesela.

76aed No.98748

Anon bunları konuşamıyor musun sevgilinle? Ciddi bir sorudur. Baya sorsana yani kıza, açıkla durumu. Haberi yok mu sıçan olduğundan?



[Return][Go to top] [Catalog] [Post a Reply]
[ [ < ] [ b / g / s / v ] [ fit ] [ Kurallar / Stats ] ]