[ [ < ] [ b / g / s / v ] [ Kurallar / Stats ] ]

/b/ - Rastgele

Name
Email
Subject
Comment
File
:
Password (For file deletion.)

Siteye tahta.ch ve tahta.se alan adlarindan ulasabilirsiniz, yani proxyler banlaniyor kullanamiyoruz diye koyu yanmis kurt gibi aglasip durmayin

File: 1593383948561-0.jpg (116.79 KB, 1080x210, 36:7, IMG_20200629_013723.jpg) ImgOps Google

File: 1593383948561-1.jpg (79.18 KB, 1080x200, 27:5, IMG_20200629_013505.jpg) ImgOps Google

d6659 No.90328

keeeek be kek kimse bokistanı adam yerine koymuyor

13ce4 No.90340

ne olacaktı? trilyon dolarlık uluslararası şirketler işi gücü bırakıp 4. dünya ülkesi sıçmıkistan'ın kasaba adliyesinin istekleriyle uğraşacaktı?

d994d No.90344

keek adamlar yanıtlamıyormuş bile

d6659 No.90345

bokistan facebooktan bile tespiti hesaba kayitli gsm numarasi varsa yapabiliyor sibersuclar o kadar rezil bir durumda

9fe0d No.90381

>>90345
basit bir zamanlama saldırısı bile yapamıyorlar mı kek be. bir değil iki değil üç beş kere yorum atmış olsa korrelasyon ve eleme yöntemiyle bile kim olduğunu çok rahat bulursun.
siber suçlarda nasıl çalışmaya başlarım illa gençlik kolları referansı falan mı lazım?

406d7 No.90390

Bokistana internet bağlantısı bile lüks, komple yasaklansın Kuzey Kore gibi olalım. Hintlilerin, Pakilerin, Çinlilerin veya Afrikalıların bile yokluğu hissedilir ama Bokistan nukelense kimsenin sikinde olmaz.

934a8 No.90396

File: 1593423366371-0.jpg (110.82 KB, 800x470, 80:47, 20140416-gunes.jpg) ImgOps Google

File: 1593423366371-1.jpg (223.55 KB, 800x953, 800:953, 20140416-takvim.jpg) ImgOps Google

erişime kapanırsa ceo'su ağlayarak ankaraya gelir.

406d7 No.90398

>>90396
Twitter senin onuncu dünya bokçukurunu siklemez bile

b7df8 No.90399

sosyal medyanın kapatılmasının iyi yanları var.

cae6a No.90400

>>90398
siklemis iste niye tatava yapiyosun kilcartigi?

934a8 No.90401

File: 1593425015414.jpg (39.29 KB, 720x702, 40:39, 345543534.jpg) ImgOps Google

>>90398
bokistan bütün sosyal mecralarda ilk 10'a giren ülke anon ve şalter tek adamın elinde. reis sosyal medyaları erişme kapatırsa hepsi gelir önünde sıraya girer, senin gibi self-hater'lar oturur ağlar "a-ama 10. dünyağ" diye asıl trump gibi, merkel gibi 1. dünya ülkelerini siklemiyorlar çünkü +100 yahudi avukatlarıyla mahkemede haklı çıkıp, kendi platformları üzerinden propagandaya boğup dizginlerler, reisi nerede dizginleyecekler? sabıkalı olduğu ve senelerdir sikiş vermediği AB insan hakları mahkemesi gibi uluslar arası platformlarda mı?

cae6a No.90403

File: 1593425255458.jpg (42.34 KB, 983x265, 983:265, 1593242833516.jpg) ImgOps Google

>>90401
bu armenoid kilicartigi anon, kuyruk acisinin sebebi baska

e640c No.90423

File: 1593433376499.png (64.02 KB, 353x513, 353:513, 1591612549145.png) ImgOps Google

>>90403
eleman nasil gotunu yaktiysa gelip buraya bostlama ihtiyaci hissetmis kek ulan

b0785 No.90532


70979 No.90688

>>90381
Onunla kim uğraşsın? Kanıta falan gereği yok polisin. Ciddi suç (cb hakaret kek) işlediysen seni alır itiraf ettirirler zaten. Sen burayı amerika sanıyor olabilirsin ama öyle değil.
Polis zaten stalk yaparak buluyor çoğu kişiyi, ip falan ilerki aşamalarda mahkemede gerekli oluyor. Onu da elde edebiliyorlar Gürkaynak Hukuk Bürosu ile çalışıyordu facebook.

ip adresi sadece fazladan delil sunması adına önem arz ediyor. Yoksa sana itiraf ettirip (yaparlar boşuna iddia etme) yine işlem yaparlar.



[Return][Go to top] [Catalog] [Post a Reply]
[ [ < ] [ b / g / s / v ] [ Kurallar / Stats ] ]