[ [ < ] [ b / g / s / v ] [ fit / lit / mu / no / tv ] [ Kurallar / Stats ] ]

/b/ - Rastgele

Name
Email
Subject
Comment
File
:
Password (For file deletion.)

File: 1552584828846.jpg (552.88 KB, 2000x1335, 400:267, Lao-Airlines-team-2.jpg) ImgOps Google

51ea2 No.37672

tl; dr mülakatta siktir git kendi işini yap tipsiz dediler

bugün thy kabin memurluğu mülakatına gittim. mülakat şöyle; basamak basamak. birinden kalan diğerine girmeden direkt eve gönderiliyor. önce ingilizce, sonra boy kilo dövme sağlık, sonra psikolog sonra kurul. ingilizceyi ağır beklerken çok basit sordu b1 seviyesini geçmedi, geçtim. boy kilom ölçüldü geçtim. psikolog ellerini koyacak yer bulup bulamadığıma, bacağımı titretip titretmediğime baktı, kıpırdamadan oturduğumu görünce notlarını aldı, geçtim. ondan sonra kurul mülakatı, bu 3 kişinin seni sorguya çektiği tipte olan mülakat. oyunlarına gelmeyeceğim diye kendimi hazırladım ama aldılar beni. mezun olduğum bölümü görünce niye kendi bölümümün işini yapmadığını sordular (gemi makineleri), fikir değiştirdim yapmak istemedim dedim. mezun olduktan bugüne kadar hiç çalışmadın mı sorusu geldi, orda burda küçük işlerde çalıştım, bulaşık yıkama, valelik, depoculuk dedim. depoda ne yaptığım ve işi neden bıraktığım soruldu. iş ağırdı yük taşıyorduk, 12 saat kaldır indir gibi gibi fiziksel zorlukları saydım. kabin memurluğunun zorluğundan bahsettiler bunu nasıl yapacaksın, 300 kişi bilmem ne. kısası "siktir git kendi işini yap ulan" olan uzun uzun saydı da saydı. bir de bir tanesi seni kabin memuru olarak düşünmeye çalışıyorum da kararsız kaldım dedi. burada herhalde tipime laf attı diye düşünüyorum. en sonunda yine siktir git kendi işine diye bir şey söyleyip postaladılar beni. vereceğim cevaplara göre bir test miydi bu bilmiyorum ama bayağı moralimi bozdular. başka işlere başvurup başvurmadığımı da sordular başvurdum dedim. burdan yola çıkıp bu iş için hevesli değilsin konusuyla üzerime geldiler. söyledikleri kabin memurluğu zorlukları, benim çalıştığım işlerdeki yaşadığım zorlukların yanında karıncanın bacağı gibi kalıyordu. her söyledikleri şeyde bunu uygun dille anlattım ama bilemiyorum. kabul edilip edilmeme mailimi bekliyorum. bir de internetten okuyordum mülakata hazırlanın gelin diye. bunun ne demek olduğunu gittiğimde öğrendim. ingilizce mülakatını yapan sonraki odalarda cevaplarını biraz daha uzat dedi. kurul mülakatında da bir dahakine hazırlanıp gel diye laf yedim. normalde yapılması gereken 2-3 dakika filan takır takır hayatını ve ne yapmak istediğini anlatıp onlara konuşma fırsatı vermemekmiş. ben sadece sorularına cevap verip bekleyip yeni soru sormalarını beklemiştim, böyle yapmamak lazımmış. sorunuz varsa sorabilirsiniz.

53fe8 No.37687

>>37672
Malzemeleri versem gemi yapabilir misin?

51ea2 No.37700

>>37687
gemi inşaacı değilim. motor tamir ederim bakım yaparım. öyle gözlerimi dikip bakarım hmm tamam derim.

7724a No.37703

neden kendi işini yapmak istemiyorsun anon?

51ea2 No.37706

>>37703
20 kişiyle konserve kutusunda 6 ay dayanamayacağımı düşünüyorum. kabin memurluğunda iş arkadaşların sürekli değişiyor.

958eb No.37711

>>37706
10k maaş alıyorsun, konserve kutusuna girsen ne olacak.Plazada çalışınca da bi' kutunun içinde oluyorsun.
İş arkadaşına gelince, zaten değişmesi iyi, iş arkadaşı diye bir şey yoktur, iş yerine hayatının dostunu bulmaya mı gidiyorsun, çalışmaya mı?
iş hayatını anaokulu ile karıştırmayın.

7724a No.37719

>>37706
anladım anon. okuduğuna pişman mısın? başka bir bölüm okumayı filan düşünüyor musun ne planlıyorsun?

94206 No.37720

1.68 boyum var iş mülakatında başarılı olma şansım nedir?

298c2 No.37730

>>37711
peki sen hiç sevmediğin bir işte çalışmayı denedin mi? ben denedim ve sevmediğim yere gitmek için her sabah küfrederek kalkmayı yediremedim. buna kafam dayanmıyor. ben yapamıyorum.

>>37719
pişmanım. iş bulacağım çalışacağım diye askerliği ertelemek için üni bitince açığa kaydoldum, üçüncü yıldayım hala bi iş yok. thy tekniğin bir işinde mülakat sonrası olumsuz cevabı almıştım, başka bi bölüme başvurdum şimdi onun mülakat daveti geldi. şu an thy nin başvurabildiğim her ilanını kovalıyorum işte, herhangi bi bölüme girmek istiyorum.

>>37720
mülakatta boyun veya giydiğin kıyafetin önemi yok. söylediklerin önemli. kabin memurluğu mülakatına nargileye giderken geçerken uğramış gibi tipte gelenler vardı. şişme mont, rengarenk gömlek tişört falan. ve mülakatı geçtiler.

bc6e9 No.37838

File: 1552658048526.png (1.05 MB, 900x900, 1:1, ClipboardImage.png) ImgOps Google

mülakat yerini, mülakat ortamını, diğer insanları, sorulan soruları detaylı şekilde anlatır mısın anon?

a890e No.37984

>>37838
lüks ve büyük bir otelin çok büyük bir bölümü thy ye ayrılmıştı. metre hesabı ilk girilen yer bekleme salonu 30 a 15 filan. bu yerin çeyreğinde 100 kişilik koltuklar vardı, çeyreğinde lüks partilerde olan dar ama yüksek masalar. burada çay kahve kurabiye yiyip içiyorsun, form dolduruyorsun. ilk gittiğimde 50 kişinin beklediğini gördüm, herkes yalnız oturuyordu, yan yana kimse yoktu. kimse çıt çıkarmıyordu. en önde boş gördüğüm ilk yere oturdum. başka gelen birinin form doldurduğunu gördüm ben de gittim doldurdum. sonra çalışanlar geldi beşer beşer çağırdılar. salonun ortasından bir koridor uzanıyor 70 metre filan. sağlı sollu odalar. ilk 2 oda ingilizce, sonraki tek oda boy kilo, sonraki 3 oda kurul, en sonra 2 tane psikolog odası. ingilizce odalarının kapısında görevli ile oturuyorsun, içerdeki çağırınca giriyorsun. ayaktayken ceket giyiyorsan 2 düğmeliyse üsttekini, 3 düğmeliyse ortadakini ilikliyorsun öyle içeri giriyorsun, otur dediği zaman oturacakken düğmeyi çözüyorsun. oda 15 metreye 10 metre kocaman. odada bi adam, bi masa, 2 sandalye bir de ben varım. ingilizce konuşmayı unutup merhaba diyerek girdim sonra full ingilizce. kendi ismini söyledi seninki ney ve ne yapıyorsun diye sordu. ismim bu, şurda ailemle kalıyorum, şu üniden şu bölümden mezunum, ilanı gördüm başvurdum bla bla bla. normalde casual mu formal mı giyinirsin dedi, ikisinin ortası dedim. en zayıf noktan nedir, üstesinden nasıl gelirsin, en güçlü yanın nedir gibi zor olmayan sorular sordu ben de kısa cevaplar verdim. ingilizce bildiğimi ama cevaplarımı uzatmam gerektiğini söyledi. bunun üzerinde şu şu şu şekilde çalıştığımı söyledim. ok dedi çıkardı. geçip geçmediğini sana söylemiyor, sen çıkıyorsun, kapıdaki görevli kapıdan başını uzatıyor, ona işaret ediyor, sana da görevli söylüyor. salona gidip bekliyorsun ister kahve iç ister kurabiye ye. burada gruplaşmalar gördüm. biri sigara grubu biri kahve grubu. ikisine de girmedim otistlikten değil aklım bulanır falan. 10 dakka sonra boy için çağrıldık. oda 10 a 15. ceketler çıkarıldı, kollar pazular görünecek kadar sıvandı, boğaz gevşetildi. vücudun herhangi bir yerinde dövme olup olmadığı soruldu, kimsede yoktu. var olsa da yok diyip geçersin çünkü tamamen soyup bakmıyorlar. kollarda ve boyunda yara olup olmadığına baktılar. ayakkabılar çıkarılıp boy ölçümüne geçtik. pantolon cebindeki her şey çıkarıldı, ayaklar yapışık, topuklar arkaya değik, dik ama çene fazla yukarda olmayacak şekilde pozisyona sokup boyumu ölçtü. evde ölçerken 175 çıkıyordu burda 177 çıktı. hemen yandaki tartıya geçiyorsun kilom 62.5. görevli sesli şekilde boyunu ve kilonu yandaki görevliye söylüyor, o uygun diyor, masadaki kadın tik atıyor. sonra masaya geçip 2 maddelik sözleşme var, hızlıca baktım, ii sürem boyunca boy kilo oranının dışına çıkarsam vs vs yazıyordu direkt imzaladım. giyinip psikolog için bekledik. sırayla teker teker girdik. yine soru cevap yaptım, psikolog napıyon neediyon dedi anlattım. ben konuşurken gözleri vücudumu süzüyor. hiç kıpırdamadım, göz temasını kesmeden anlattım. notlarını alırken, neden bölümünün işini yapmıyorsun, başka yerlere başvurdun mu soruyor ben cevaplıyorum. burada bana bakmadı kağıda bir şeyler yazıyor. sonra kalemi koydu sadece bana baktı. diğer işlere neden giremiyor olabilirsin diye sordu ben de benden daha iyi adamları alıyorlardır dedim gönderdi. bu arada boy ölçümünden sonra birinin ceketinin yakası havada kalmıştı. ben takmadım çünkü rakibim. yanındaki çocuk hemen söyledi ve düzeltti. psikoloğa girmeden önce birisi de ben dur diyemeden saçımın yanını yatırdı. yani rakibine niye yardım ediyorsun ki. her işini bitirip giden de başarılar arkadaşlar diyordu. benim başarman senin zararına akılsız. kurul çağırdı girdim. yine dev gibi oda bi masa var, 3 kadın biri baş örtülü. napıyon neediyon, üniden beri çalışmadın mı dedi. kurul beni çok sıkıştırdı, bayağı baskı kurdular yazmıştım. umarım bu bir testtir ve geçmişimdir. kurul bitince kimseye başarılar demeden görevliye göründüm ve çıktım gittim. otele girdiğimden beri bi 60 aday görmüşümdür, 10 tanesi kızdı. sadece bir tanesi zayıftı, bir tanesi beyonce gibiydi at bacaklı, mini etekli, 175 boyuyla bi de topuklu giymiş dev kadın olmuştu, diğerleri normaldi. 3 erkek hariç herkes takım elbiseliydi. siyah giyen 3-4 kişiydi, geri kalan lacivert giymişti. gri giyen bi tek bendim. 3 kişi normal üniye gider gibi sıradan giyinip gelmişlerdi. will smith in filmindeki gibi çirkin gelip adamları etkilemeyi başaran biri değilsen takımla git. bir sonraki mülakatımda bu sorulan soruların cevaplarını peş peşe dizip takır takır sayacağım çünkü öyle yapmak gerekiyormuş. hayatta başarılar.

d3a6e No.37986

File: 1552686435741.png (77.9 KB, 282x300, 47:50, 1536783438035.png) ImgOps Google

>>37984
ingilizce konuşmayı nasıl öğrendin

a890e No.37987

>>37986
ingilizce film, oyun, video, multi oyunlar. inilizcede bunları bi de biraz daha profesyonel görünmek için cambly programıyla yabancılarla görüşüyorum dedim. halbuki yapmıyorum.



[Return][Go to top] [Catalog] [Post a Reply]
[ [ < ] [ b / g / s / v ] [ fit / lit / mu / no / tv ] [ Kurallar / Stats ] ]