[ [ < ] [ b / g / s / v ] [ fit ] [ Kurallar / Stats ] ]

/b/ - Rastgele

Name
Email
Subject
Comment
File
:
Password (For file deletion.)

File: 1606078794375.jpg (76.68 KB, 1032x702, 172:117, New-mutants-smiley-men-vil….jpg) ImgOps Google

59f36 No.105513[Reply]

şu gördüğüm en tüyler ürpertici canavarlardan biri.

https://youtu.be/avyrYZPQA30
5 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

66db5 No.105571

>>105557

maske gibi duruyor ve dişleri ısırmaya uygun değil. Manletin teki değilsen o uzun boynunu kolunla kavradıktan sonra zarar da görsen boğarak öldürebilirsin. Bir yaban domuzu veya ayı beni daha çok korkutur

https://youtu.be/bKhpiGSHkPg

https://youtu.be/bKhpiGSHkPg

abffe No.105582

>>105571
anon zaten bu şeylerin amacı adam öldürmek değil başka. bunlar maske takmış normal adamlardı. o sarışın kız küçükken bu maskeli adamlar bu kıza tecavüz etmiş. bu adamlar küçük kızın aklında bu şekilde kalmış. bu filmde de aklındaki şey gerçek oluyor. o yüzden çocukları gördükleri yerde öldürmüyorlar. yatağa götürüp sikecekler. canavarların ağızlarının bu şekilde olmasını anlıyorum. adamlar sürekli gülüyorlardı, kız da bu şekilde uydurdu onları da gözleri neden yok onu anlamadım. bunun açıklamasını yapacak biri varsa buyursun.

f5f39 No.105584

File: 1606181006782.gif (9.39 MB, 480x270, 16:9, yüzde beş.gif) ImgOps Google

>>105571
>Manletin teki değilsen o uzun boynunu kolunla kavradıktan sonra zarar da görsen boğarak öldürebilirsin.
sert anon konuştu.



File: 1606070952215.jpg (78.07 KB, 500x500, 1:1, scramp.jpg) ImgOps Google

45659 No.105498[Reply]

Şöyle dar ve comfy yatak odalarının, çalışma ortamlarının olduğu görseller postlasanıza. Ayrıca bu tarz fotoları internette nerede bulabilirim?
13 posts and 6 image replies omitted. Click reply to view.

959b7 No.105526

>>105525
şu postları atan 2005li atsızcı enik sensin yazım tarzından anlaşılıyor daha fazla rezil olma disbokuna dön
>>104654
>>104700

17e01 No.105527

File: 1606084730119.jpg (7.22 KB, 223x226, 223:226, images.jpg) ImgOps Google

>>105526
Malesef değilim manlet anon. O postları bakir'in attığını düşünüyorum. Bu arada o dalga geçtiğin bakir'in boyu 182 (babasayfa yıllarından biliyorum) muhtemelen onun da beline falan geleceksin :D

5232e No.105546

>>105511
şınav çekme menesini anlamıyorum. ben bile estrojen pro erişte kollarımla 40 tane rahat çekebiliyorum zor bir şey değil.



File: 1603493096602.jpg (1.14 MB, 1500x1101, 500:367, stock-photo-young-hacker-w….jpg) ImgOps Google

58a2c No.103234[Reply]

Her ne kadar bir 45 aramızda olmasa bile aramızda hacking ile ilgilenenler, bilgisayardan iyi anlayanlar olduğunu biliyorum.

Durum şöyle

Ben modemin ve ağın sahibiyim, benim bağlantımı kullanan bir kişi var, hem bilgisayarı hem de telefonu ile kullanıyor. Ben bu kişiden en fazla bilgiyi nasıl çekebilirim, aynı ağda olduğum bu kişiye neler yapabilirim? Aslında girdiği siteleri anlık görebilsem bile mükemmel olacak. Modem arayüzünden dns'i open dns yapıp open dns sitesi arayüzünden girilen sayfaları host şeklinde kabaca görebilmek mümkün ancak direkt URL şeklinde görülemiyor ve kullanışsız. ARP Spoofing yaptığımda da aynı şekilde sadece HTTP olan sayfalar görülebiliyor benim anladığım kadarıyla. Bu da işe yaramıyor yani. Modeme openwrt yükleyebilmem de mümkün değil, olsa tcpdump ile bir şeyler yapılabildiğini okudum. Man in the middle yani arp spoofing yaparak en azından tüm girdiği sayfaları görebilmem mümkün olmaz mıydı? Başka neler deneyebilirim. Bilgisayar veya telefonundan imaj çeksem ya da girdiği siteleri öğrensem güzel olacak. İşin garibi ve de beni uğraştırmaya sevk eden şey, benim ağıma bağlanıyor, aynı ağdayız ama ona rağmen herhangi bir şekilde exploit edemiyorum durumu. Siz nasıl bir yol izlersiniz böyle aynı ağda olsanız
11 posts and 3 image replies omitted. Click reply to view.

49eeb No.103983

>>103454
Sağ ol anon.
Sslstrip ile ssl sayfaları http'ye yönlendirebileceğimi öğrendim, biliyordum da aklıma gelmemişti. Ama sonucunda internette gezerken, ekranına uyarı gelir ssl bağlantınız kırılıyor birisi araya girmiş olabilir diye ama onu atlatıp girerse sitelere erişebilirim gibi geliyor. Esasında şifresini falan öğrenmek gibi bir niyetim yok, girdiği siteleri görebilsem, ve mac bilgisayarına sızabilmiş olsam iyi olurdu.
(Bu arada koduğumun kali'sini sikip atmışlar zaten çoğu script yüklü gelmiyor artık. Pip bile yapamıyoruz ayriyeten yüklemek lazım. Zaten gerçekten hacker olanlar bu boku kullanmaz. Outdated 10 yıllık ortaya düşmüş velet oyuncağı olmuş ne kadar tool varsa içinde zaten.)

Ssl kullanmayan bir iki site kullandığını görüyorum. Ancak malware nasıl atarım bilmiyorum. İşlemin adını verirsen belki öğrenebilirim.

ef9e2 No.104114

File: 1604480443814.jpg (66.29 KB, 750x422, 375:211, 5b97a90667b0a80e30393058.jpg) ImgOps Google

>hiç bir zaman düzgünce bilgisayarbilimleri ile ilgilenme
>yıllarını heba et
>yıllarını heba etmeyenlerden bir şeyler dilen
>yardım alacağına inan

anon ne yaptığını bile bilmiyorsun, bir tane dns server yazıp modemin dns iplerini kendine yönlendir ve adamın çözdüğü dnslere bakarak aşağı yukarı girdiği siteleri görmeye çalış

d7595 No.105512

>>104114
>anon ne yaptığını bile bilmiyorsun, bir tane dns server yazıp modemin dns iplerini kendine yönlendir

Sanirim sen neden bahsettiğini bilmiyorsun. O kadar kasmaya gerek yok, openwrt olsa gayet kolay halleder.



File: 1605995344946.jpeg (116.18 KB, 750x739, 750:739, Emy_TvrW4AIci4-.jpeg) ImgOps Google

da803 No.105457[Reply]

https://youtu.be/E3E0WLGRFog

>2:02


bu adamın yerinde ne hissederdiniz? ünide ucundan dahil olduğum bir arkadaş grubu vardı. o grupta da beni istemeyen bir kız vardı. kız birgün durduk yere "bekir(ismi uydurdum) ne kadar kısa ya öyle erkek mi olur yazık hahaha" deyip gülmüştü. bekirle aynı boydaydık.
7 posts and 2 image replies omitted. Click reply to view.

25028 No.105505

>>105457

senin his bu kızın hissine daha uygun

https://youtu.be/yAfklRbAyyM?t=384

344b6 No.105506

File: 1606073373413.png (208.34 KB, 493x283, 493:283, kok.png) ImgOps Google

>>105505
Şu tiplere, ortama bak yareppi, bi de parayla ajanstan, şurdan burdan (hatta belki kerhaneden) bi tane karı tutmuşlar "şaga fidyosu hacummm xdd" başlığı altında sözde spontane prank yapıyolar. Kamera kaç kere kesilmiş, editlenmiş, o kesilen yerlerde kıza "daha inandırıcı oyna yav :D" falan diyolardır kim bilir. Suç bunlarda değil, allax bu soytarılara 100 bin izlenme, 50 bin abone kazandıran zoomerları helak etsin.

a94cc No.105509

File: 1606075020773.png (20.78 KB, 700x700, 1:1, DpQ9YJl.png) ImgOps Google

>>105502
dediğim anlaşılıyor boş yapma



File: 1605911997798.jpg (14.49 KB, 480x360, 4:3, hqdefault.jpg) ImgOps Google

7d4ef No.105388[Reply]

bu çok acayip bir şey ben bu kadar etkili olacağını sanmıyordum. müziğin sesini iyice kısıyorum bunu aktif hale getiriyorum klavyenin sesi yarıya düşüyor. dışarıdan gelen su sesi kesiliyor. müzik çok kısık. hatta müzik açmasan da önemli değil yine çalışıyor. kulaklığı çıkarınca diyorum ki dünya ne kadar gürültülüymüş.
9 posts and 3 image replies omitted. Click reply to view.

d4628 No.105479

File: 1606031975883.gif (6.22 MB, 495x287, 495:287, ah.gif) ImgOps Google

>>105460
>>105478
ulan embesiller sadece ibanla para gonderilmedigini ogrenin artik.

dab3b No.105481

>>105479
BU!

53212

posta kodum

8d8cf No.105484

>>105479
bende yollanıyor.ibanı yazınca:

isim: ar.. yar…..
şube: şırnak
banka: ziraat

onaylıyor musun?

diyor tamama basıyorsun para gidiyor.



File: 1605882730521.jpg (76.56 KB, 1280x720, 16:9, CrRuOB8UAAALPAe.jpg) ImgOps Google

a9eae No.105360[Reply]

buraya bir şeyler yazmaya çalışıyorum ama siliyorum. kısaca heyecan yok, enerji yok, heves yok. geberiyorum.
13 posts and 5 image replies omitted. Click reply to view.

1153c No.105397

>>105381
b..bizim de katawa shoujo'muz olabilir mi diyorsun anon-kun?

1153c No.105462

>>105381
anon cevap ver. aklımda bir senaryo yok ama eskiibişler ve vn geçmişi olan hayatsızlarla konuşalarak yapılır. müzik kısmı da hallolur benim tarafımdan ciddiysen. sadece ciddiysen disçomar taifesi dışında nasıl olur bilemedim.

9fd1a No.105468

>>105462
buradayım anon. saatlerce sürecek çok uzun orijinal bir hikaye yapılabileceğini düşünmediğimden benim aklımda şöyle bir fikir vardı, parça parça anonların anılarını anlatmak. yani tek bir ana karakter yerine karakterden karaktere sıçrayıp farklı anonların anıları anlatmak. örneğin birinde sahneye karanlık odasında monitörün önünde oturan bir anonla giriyoruz, sonra bu anon montunu alıp dışarıya geceyürüşüne çıkıyor, bu yürüyüşte aklından geçen düşünceleri ve başına gelenleri görüyoruz ve sonra odasına geri dönüyor. ve bu sahne bitiyor, sonraki sahnede başka bir anona geçiyoruz, bu anon da örneğin üniversitede ve aralarda insanlardan kaçmak için binadaki hiçkimsenin bilmediği bir köşeye çekiliyor ve orada tek başına düşünceleriyle yalnız kalıyor. onun da düşünceleri ve başından geçenleri görüyoruz. böyle böyle ayrık sahneler ile anonların greentext hikayelerini anlatır gibi aktarabiliriz. bu ayrı karakterler birbirlerini gerçek hayatta tanımıyorlar ancak tek ortak yönleri işte bir resimlitahtada sıçanlamaları. birbirlerini postlardan biliyorlar. belki hikayenin en sonunda bu anonlar zirve gibi bir şey düzenleyip birbirleriyle tanışıyor.
bunu anonların greentext hikayelerinden esinlenerek yapabiliriz. birçok kişide bunların ekranvuruşları vardır. böylece birçok anon sadece hikaye aktararak bu vn'e katkıda bulunabilir. bir volafile odası kurabiliriz ve proje oradan ilerleyebilir. biri bunları hikayeye döker ve ben de çizimleri yapabilirim. müzik konusunda ise bence direkt varolan şarkıları koyabiliriz. kaç kişi indirip oynayacak ki zaten. örneğin ana menüye sıçan marşı enstürmental koyabiliriz https://www.youtube.com/watch?v=sbooLnHjSMk



File: 1605959659616.jpg (97.39 KB, 788x442, 394:221, 386171_oa222.jpg) ImgOps Google

e7ad0 No.105421[Reply]

>yıl 2023
>muhalefetin ortak adayı ilk turda cumhurbaşkanı seçilir
>muhalifler "bunlar seçimle gitmez hajum çünkü bunlar siyasal islamcı gajum" der ve sonuçları kabul etmez
>akp "tamam bajum bize bırakın o zaman" der
>tarhana rejimi kaldığı yerden devam eder
3 posts omitted. Click reply to view.

440e6 No.105453

>>105451
ben mhpyi fetöleyecekleri muhteşem andaki meltdownu bekliyorum.

e7ad0 No.105454

>>105453
aynen anon. mümkünse birbirlerinin kirli çamaşırlarını da döksünler.

fe053 No.105465

son zamanlarda hükümet tekrar 2012 arasındaki gibi batıya ılımlı mesajlar vermeye başladı. bülent arınç, efkan ala gibi batı eksenindeki kurucu kadro akpliler tekrar medyada görünmeye başladı. tekrardan hukuka dönüş, şeffaflık, ülkedeki milliyetçi politikalara son verme ve açılım mesajları hafiften gündeme geliyor. ülkuçular bundan oldukça rahatsız bu yüzden alattin çakıcı'yı kılıçdaroğluna saldırtarak akp'ye dolaylı yoldan "bakın gücümüz var gerekirse sizle de mücadele ederiz ayağınızı denk alın" mesajı verilmeye çalışıldı. fettullahçıların boşalttığı emniyet, yargı ve jandarma kadroları içinde hala ülkuçular oldukça güçlü durumda reis bunları ekarte etmeye çalışırsa ipler çözülür. eğer süleyman soylu yamtarı görevden alınırsa bilin ki akp-mhp ortaklığı işi bitmiş demektir. avrasyacıların zaten tskda bile eskisi kadar gücü yok eğer ülkuçular elimine edilirse reis mutlak güç olur.



File: 1605904118615.jpg (68.04 KB, 500x400, 5:4, philips-221v8-01-21-5-4ms-….jpg) ImgOps Google

16cc4 No.105374[Reply]

bir tane 1080p monitor almak istiyorum fakat masaüstünde fazla yer olmadığı için 23 inçten büyük bir monitör alamam. 21.5 inç bir monitör 1920x1080 çözünürlük için gözü rahatsız edecek derecede ufak gelir mi?
6 posts omitted. Click reply to view.

60a6c No.105394

valla benim için çözünürlük veya boy değil hz önemli. eski tüplü 85 hz monitöre gözüm alıştığı için şu anki 21.5 60 hz monitörde oynamak gözlerimi bozuyor. fareyi hızlıca sağ sol yapınca oyunda hiçbir şey göremiyorum. cidden gözlerim yoruluyor.

339df No.105399

benimki 720p ama 14 inç kucaküstü. low testo olduğum için zamanında bilerek küçük almıştım kolay taşınabilir diye.

d5cda No.105446

File: 1605987205859.gif (40.37 KB, 800x400, 2:1, soy discord 3.gif) ImgOps Google




File: 1605969578217.jpeg (47.31 KB, 678x452, 3:2, images (4).jpeg) ImgOps Google

92d34 No.105426[Reply]

Tunay sevdigin kiz evledigin kadin nigalara verecek. Bu konu hakkinda ne dusunuyorsun
3 posts and 2 image replies omitted. Click reply to view.

92d34 No.105431

>>105430
O kadar iddialiysan goster bakalim patlican mi bamya mi alem gorsun

9b109 No.105432

File: 1605977348473.png (1.52 MB, 1124x1102, 562:551, 1494272897046.png) ImgOps Google


52df2 No.105433

bunun götü kalktı iyice şımartmayın şunu. delüzyonlar okyanusunda yüzüyor.



File: 1605949057283.jpg (29.01 KB, 420x392, 15:14, Freud-sigara.jpg) ImgOps Google

51bae No.105398[Reply]

https://youtu.be/tUUaJuQKd20

>6:45


Milfi tavladı adam. Ax be şöyle tipim olsaydı…
18 posts and 13 image replies omitted. Click reply to view.

51bae No.105418

itt: ebin reaksiyonu argüman olarak kullanan beyincik enikler

aeaa3 No.105419

>>105416

Dostum ozur dilerim. Bugun tartisacak yer aradim can sikintisindan. Hic bilmedigin bir insanin cinsel yonelimini belirlemek haddime degil. Kendine iyi bak. Bu tartisma hicbir mantikli argumana dayanmayan bir sidik yaristirmadir. Goren anonlar ciddiye almamalidir.

aeaa3 No.105420

File: 1605958894556.jpeg (12.78 KB, 306x423, 34:47, images (9).jpeg) ImgOps Google

>>105418

Gorusuruz anon.



File: 1605799413250.jpeg (8.04 KB, 222x227, 222:227, indir.jpeg) ImgOps Google

cfbb7 No.105285[Reply]

anonlar ne bok yiyeceğim ben?

anadoludaki vasat bir üniversitede elektronik müh okuyorum. Bu pandemide öyle bir saldım ki ne yaparsam yapayım okul bir sene uzuyor. Bir yıl da hazırlıktan 6 senede mezun olacağım. Yaşım olacak 24. o saatten sonra beni kim işe alır allax aşkına? Yapmak istediğim iş mobile developer olmak ama o da yaş. githuba bir tane anlık chatleşme uygulaması bir tane local kayıt alan not defteri yapıp koyabildim. Kim onlara bakıp bana iş verir? Ne bok yiyeceğim ben allax aşkına bir akıl verin anksiyetem tuttu…
23 posts and 8 image replies omitted. Click reply to view.

9a760 No.105359

>>105353
ne hakkında konuştuğun umrumda bile değildi

a6864 No.105382

23 yaşındayım üniversiteye 2016 girişliyim.
/tirad

a6864 No.105383

>>105382
hala birinci sınıf derslerimin olduğunu eklemeyi unutmuşum.
şimdi /tirad



File: 1605641882347.jpg (253.68 KB, 990x556, 495:278, 8-B2-FE7-E7-D292-4-B08-A6-….jpg) ImgOps Google

f9a73 No.105161[Reply]


"PKK Rojava'da devlet kurmak istiyor,Güney Kürdistan'ı ele geçirmiş, Hewlêr'i de ele geçirmek istiyor; PKK Şengal'i merkez yapmış diyorlar. Hani 400 gerilla kalmıştı?

Karar verin, bittik mi, devlet mi kuruyoruz?"

Xex be PKK bitti gitti diyen TC’ye sağlam geçirmiş Karayılan.
15 posts and 7 image replies omitted. Click reply to view.

d20af No.105314

>>105310
Biraz aşağıda atsızcı var. Normielerin bile mene kabul ettiği fikirleri burada tereddüt etmeden sıçıyorlar.

001f6 No.105318

>>105310
Aklı başında anonlar var güzeeel

d5299 No.105331

File: 1605819538149.png (47.82 KB, 735x294, 5:2, Opera Anlık Görüntü_2020-1….png) ImgOps Google

>>105164
slavlar niye bu kadar geri zekalı? modern 2xtor ve 1 pole-21 kaybettiler. niye sihalara karşı çare bulamıyorlar? her allaxın günü rusyadan uçaklarla tonla yardım gitti karabağ'a. azerçadlar buna rağmen bildiğin analarını sikdi.



File: 1605457479848.png (1.26 MB, 1024x576, 16:9, ClipboardImage.png) ImgOps Google

e7a26 No.105008[Reply]

ABD ve Rusya ilişkileri öyle filimlerdeki gibi şiddetli ve tehditkar mı? Yani birbilerine ajan falan yollayıp, bilgi çalma ve silah güçlendirme yarışı içindeler mi? Yoksa bunların hepsi Hollywood saçmalıklarından mı ibaret?
11 posts and 5 image replies omitted. Click reply to view.

82933 No.105090

>>105060

Postlayın.

29c26 No.105250

File: 1605734759400.jpg (54.13 KB, 750x780, 25:26, 1605646790614.jpg) ImgOps Google

>>105048
epig mene

b87b8 No.105305

>>105048
BU ulan BU



File: 1605794104419.jpg (132.38 KB, 1013x1024, 1013:1024, 2 months old baby.jpg) ImgOps Google

9db15 No.105278[Reply]

https://www.youtube.com/watch?v=v2rXZjBwDYw

Şu adam 12 senede bitirmiş üniyi, ben de 3 sene okulu uzattım diye üzülüyodum. (toplam 7 sene)

Bi de "olsun dolu dolu geçirdim" diye damage control yapıyor kek :D. Ulan tamam belli yani sosyal bi adam, ekonomik durumu da yerinde şexit çocuğuymuş zaten, altında motoru falan da var, yani illa ki dolu geçirmiştir lafım yok, ama 12 sene be abi. 12 seneyi ne kadar dolu geçirebildin ki "olsun" diyorsun. Adam üniye 2007'de başlamış, şöyle rahat kafayla "olsun bee" diyebilmek için 2007'den beri film gibi bi hayat yaşaman lazım. Bu şexit çocukları hep böyle (üstard onur gibi), askerlik sıkıntısı da yok tabi. Ne hayatlar var anasını satiyim.
3 posts omitted. Click reply to view.

19e8d No.105286

File: 1605800249711.jpg (31.07 KB, 700x562, 350:281, yeter amk.jpg) ImgOps Google

>>105283
evet hayırlı olsun eniğimiz yeni bir terim öğrendi boku yedik, olur olmadık her yere sıçar şimdi şu lafı.

fb915 No.105289


46b9a No.105315

File: 1605812842455.jpeg (77.28 KB, 779x960, 779:960, ciyzıskırayst.jpeg) ImgOps Google

>>105283
>DaMaGe CoNtRoL
hayırlı olsun t*ht* r*ddite döndü.



File: 1605737199533.jpg (280.46 KB, 1280x853, 1280:853, 20201117_094724.jpg) ImgOps Google

8aa87 No.105252[Reply]

belki de diyeniniz yoktur diye,
iyi geceler anon, umarım yarın muhteşem bir gün olur.
3 posts omitted. Click reply to view.

62139 No.105268

>>105257
>name fag

reddit'e geri dön

5165c No.105273

>>105252
yarrak gibi bir gun oldu. olene kadar icecegim. sonra da bedenim curuyecek

c0d83 No.105275

File: 1605790305078.jpeg (1.07 MB, 962x1201, 962:1201, just sul.jpeg) ImgOps Google

>o arabesk(aka /his/) ve acındırma
leş gibi östrojen koktu



File: 1605694768990.gif (4.28 MB, 480x368, 30:23, giphy.gif) ImgOps Google

4db9e No.105203[Reply]

süper güçlere sahip olsan ne yapardın? çocuk adam olduğunu belli etmemeye çalışır mıydın?
5 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

81af7 No.105237

File: 1605730461264.png (83.44 KB, 698x297, 698:297, 1524357327820.png) ImgOps Google


81af7 No.105238

File: 1605730541088.jpg (97.27 KB, 1280x720, 16:9, 1574356281237.jpg) ImgOps Google

>>105237
>>105215
Pardon bazlı demişim geri alıyorum Kabeyi nah yıkarsın

be0b3 No.105254

>>105206
çaktırmadan mı?



File: 1605631052088.png (70.24 KB, 275x224, 275:224, alcoholic.png) ImgOps Google

527c6 No.105145[Reply]

https://www.youtube.com/watch?v=Ssb8pQTaSXs

kısa film yapıyorum diye sınıftan bi kız whatsapp grubuna youtube kanalını atmış o kanaldan bi video. hayatlara bak be kıskanmamak, hislenmemek elde değil. resmen bir sinek gibi bomboş yaşadım şu hayatı.
14 posts and 5 image replies omitted. Click reply to view.

b493d No.105234

File: 1605727216084.jpg (13.61 KB, 325x202, 325:202, gemide.jpg) ImgOps Google

>>105145
hep böyle hayatlara özendim, ama elde etmek için bir bok yapmadım, param olduğu halde, gezmedim, tozmadım, ilgisini sezdiğim kızlara bile geri dönüş yapmadım. vücudum sikik fastfoodlarla beslenmekten patates çuvalına döndü, düzeltmek için bir şey yapmadım. anon gidecek kimsem yok, seninle denize gidelim bikini sezonunu açmam lazım diyen kıza bakarız diyip ölü taklidi yaptım. hayat kendimi düzeltmem için önüme sayısız şans sunsa da hepsini reddediyorum. ben ebedi bir malım.

84f3e No.105239

File: 1605730671243.gif (1.78 MB, 270x188, 135:94, 1525836431216.gif) ImgOps Google

İki tane amı sidikliye bu kadar düşmeyin be neyse büyüyünce geçer

15b42 No.105247

File: 1605733675281.jpg (14.28 KB, 176x176, 1:1, 0ds4g6140s6d.jpg) ImgOps Google

hissi aldım ;_;



File: 1605456215287.jpg (404.79 KB, 1500x1125, 4:3, 20140918-jamie-olivers-com….jpg) ImgOps Google

95bbb No.104997[Reply]

anonlar, Türkiye'nin nezih bir semtinde oturuyorum ve mahallemdeki WASP nüfusu sürekli artıyor, birbiri ardına beyaz efendi komşularım oluyor ve bunlarla da muhabbetim var, beni sürekli kiliseye çağırıyorlar. sizlere sorularım şunlar:

1-) Bunlar misyoner mi? Neden nokistan'a yerleşiyorlar?

2-) Eğer misyonerlerse amaçları ne? Gizli mihraklara mı hizmet ediyorlar yoksa sadece insanları convert etmeye mi çalışıyorlar?

3-) Hristiyan olsam bunun bana ne faydası/zararı olur? Hristiyan olunca her pazar kiliseye gitmek mi gerekiyor, aylık para ödemem gerekir mi? Gülbahçesistan vizesi almada kolaylık sağlar mı?
6 posts omitted. Click reply to view.

90f1c No.105192

>wasplara yavşamak
>moon tarikatına girip ilik gibi bir koreli k*zla evlenip samsung'da hissedar olmamak

çöpe gider.

b7c64 No.105231

File: 1605722306191.jpg (18.8 KB, 750x422, 375:211, 55ea0ed3f018fbb8f86852d3.jpg) ImgOps Google

>>104997
1) memleketlerinde normal bir hayat surecekleri paraya burada krallar gibi yasamaya geliyorlar bence daha cok.

2) hristiyanlar muslumanligi yalan sayiyor. onlarinkinden sonra gelen din oldugu icin. yoksa kendi dinlerinin anlami kalmaz. o yuzden ruhu kurtarmaya calisiyor olabilir kerizler.

3) hristiyanliga gecmen bazi ulkelerin vize basvurusunda kolaylik yaratabilir. Iskandinav ulkeleri ozellikle "inancim yuzunden baski goruyorum" seklinde basvuru yapanlara sicak bakiyor baya.

bc7dc No.105243

>>104997
hangi nezih semt



File: 1605617244224.jpeg (15.73 KB, 697x440, 697:440, images.jpeg) ImgOps Google

72673 No.105132[Reply]

Bi sikkilim olsun istiyorum anonlar cok sey mi istiyorum? Kediye kopege amini yalatan hayvanlara bile gotunu siktiren bu kadinlar niye bana vermiyorlar
9 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

53188 No.105213

File: 1605701435414.png (13.04 KB, 644x800, 161:200, d90.png) ImgOps Google

>>105211
>bedava eğitim gibi sosyal mobilite araçları

fc0a9 No.105216

>>105213
Sana yanlış gelen şeyi söyler misin?

60129 No.105219

File: 1605704650588.jpg (32.04 KB, 500x534, 250:267, 1604934732857.jpg) ImgOps Google

ben şimdiye kadar çok seks yaptım, halimden de gayet memnunum.



File: 1604659804735.png (3.53 MB, 2316x1080, 193:90, 146.png) ImgOps Google

d75ef No.104287[Reply]

bugün canım hiçbir şey yapmak istemiyor. siz napıyorsunuz?
26 posts and 11 image replies omitted. Click reply to view.

a96bb No.105197

>>105196
annnnnasinin ami gibi midterm okumasi birikti anon benim de. koy gotune gitsin

fa860 No.105198

File: 1605687128658.jpg (1.18 MB, 1920x1440, 4:3, 50.jpg) ImgOps Google

>>105196
>>105197
şu ana kadar yapmamış olsanız dahi yapmnaya başlayabilirsiniz; geç başlamak hiç başlamamaktan iyidir.
Size güveniyorum :)

fa860 No.105199

File: 1605687326792.jpg (74.41 KB, 894x894, 1:1, 81.jpg) ImgOps Google

Bütün gece rüyamda sevdiğim kızı gördüm.9'da kalktım sırf biraz daha görürüm belki diye geri uyumaya devam ettim. Şuan buruk bir şekilde mutluyum :^)
Sizin gününüz nasıl geçiyor?


-Bu arada 105198/OP benim.Eklemeyi unutmuşum.Ek cevap atmak zorunda kaldım-



[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
| Catalog
[ [ < ] [ b / g / s / v ] [ fit ] [ Kurallar / Stats ] ]